Leírás
Ebben a stratégiai játékban te és barátaid alkotjátok a Badland Wolf falkát. A régi alfa elpusztult és minden farkas a falka vezetésért küzd a fogak és karmok törvénye szerint. A falka hűségének elnyerése érdekében a játékosok veszélyes vadászatokat vezetnek és részt vesznek más játékosok álltal vezetett vadászatokon, hogy olyan zsákmány kártyákat szerezzenek, amelyeket az egymás hűségjelzőiért folytatott harcokban használnak fel. Az első farkas, aki elég hűségjelzőt szerez a falka lojalitásához, megnyeri a játékot.
Ha vadászatot akarsz vezetni a saját körödben, kockáztatnod kell egy nálad lévő hűségjelzőt (más farkasok is csatlakozhatnak a vadászathoz, ha ugyanezt teszik).Miután a vadászcsoport kialakult, a vezető vadász húz egy vadászkártyát, és eldönti a vadászat kimenetelét azzal, hogy eldönti, hogyan osztja el a FARKASOKAT a vadászcsapat között. De vigyázat! Ezek a vadászatok veszélyesek, attól függően, hogy milyen állattal találkoztok, és ellopott lojalitással, elveszett zsákmánnyal és még sok mással végződhetnek!
A zsákmányok olyan akciókártyák, amelyeket a sikeres vadászatok zsákmányaként gyűjtenek és osztanak meg. Ahelyett, hogy vadászatot vezetnétek a körötökben, megtámadhattok egy másik farkast a zsákmánykártyáitokkal, hogy megszerezzétek az egyik hűségjelzőjét; ők azonban a saját zsákmánykártyáikkal is védekezhetnek.
Ha egy játékos öt hűségjelzőjéből hármat megszerzel, akkor allegiánsá válik számodra, és játékbeli előnyöket aktivál. Az első játékos, aki két másik farkas hűségét is megszerzi, megnyeri a játékot, és a Badland falka alfája lesz!