Milyen előnyökkel jár nálunk Törzsvásárlónak lenni?
- Különleges, csak Törzsvásárlók részére biztosított kedvezmények meghatározott termékekre!
- Kuponkódok, melyeket kedvezményként tudsz érvényesíteni, vagy ajándék termékeket biztosítanak részedre!
- Kedvezményes előrendelési lehetőségek hamarosan érkező játékokra! (Hamarosan)
- Az MPL futárszolgálat általi házhozszállítás díja 1490 Forint 35.000 forint értékhatárig! 35.000 forint felett ingyenes!
- Csak törzsvásárlók részére szervezett nyereményjátékokon történő részvétel! (Az aktuális nyereményjáték részleteiér KATT IDE!)
- Dobozsérült, értékcsökkent, bontott termékek a meghírdetéstől számított egy hónapon keresztül, kizárólag csak a törzsvásárlók részére érhetőek el kedvezményes áron! Az egy hónap letelte után kerülnek be ezek a tételek a nyílvánosan látható tételek közzé. (Új tétel 2022.06.20.-tól érvényes)
- Egyedi ajánlatkérési lehetőség 50.000 Forint feletti kosárérték esetén. (Új tétel 2022.09.11.-től érvényes)
.... a lista még bővülni fog :)
Mi kell ahhoz, hogy Törzsvásárlónk legyél?
1. Regisztrálj webáruházunkba!
2. Regisztrált felhasználóként vásárolj legalább 40.000 Forint összértékben egy éven belül. A megadott összeg nem egyszeri vásárlásra vonatkozik, hanem az egy éven belül leadott összes rendelésed értéke adódik össze és így kell elérned a legalább 40.000 Forint összértéket.
MI történik, ha eleget tettél a feltételeknek?
A Törzsvásárlói státusz beállítása nem automatizált, annak érvénybe léptetése manuálisan történik. A rendelések teljesítését követően, minden esetben ellenőrizzük a feltételek teljesülését (maximum 48 órán belül) és amennyiben a törzsvásárlói feltételek teljesülnek, átállítjuk a felhasználói státuszod "Regisztrált felhasználóról", "Törzsvásárlóra". A Törzsvásárlói státusz beállításáról minden esetben értesítést küldünk.
Meddig érvényes a Törzsvásárlói státusz?
Amennyiben egyszer Törzsvásárlónk lettél, onnantól kezdve a státuszod állandó! A Törzsvásárlói státusz nem jár le, így nem kell éves szinten teljesítened a törzsvásárlói feltételeket sem! A Törzsvásárlói státusz megszüntetését természetesen kérheted tőlünk az info@gamerna.hu címen jelezve. A Törzsvásárlói státuszod a felhasználói fiókod törlése által is megszűnik automatikusan. Fenn tartjuk a jogot a Törzsvásárlói státuszból történő kizárásra, amennyiben a felhasználó visszaél törzsvásárlói státuszával. A státusz megszüntetéséről és annak okairól minden esetben értesítjük a felhasználót!
Fel kell iratkozni hírlevélre a Törzsvásárlói státuszhoz?
Alapvetően nem feltétele a Törzsvásárlói státusznak a hírlevélre történő feliratkozás, de mindenképpen ajánlott. A hírlevelekben értesülhetsz leghamarabb az egyedi Törzsvásárlói kedvezményekről és az azokra vonatkozó információkról, továbbá bizonyos esetekben a Törzsvásárlóknak szóló kuponokra vonatkozó adatokat is abban találod.
Hol találod a Törzsvásárlói ajánlatokat?
A kimondottan Törzsvásárlóknak szánt ajánlatainkat az "Ajánlatok törzsvásárlóknak" menüpont alatt találod! Fontos, hogy az említett menüpont alatt csak akkor fogsz termékeket találni, ha be vagy jelentkezve Törzsvásárlói fiókoddal. Amennyiben nem vagy bejelentkezve, vagy nem Törzsvásárlói fiókkal vagy bejelentkezve úgy a menüpont alatt nem fogsz termékeket látni. A Törzsvásárlóknak szóló ajánlatainkat a következő linken is megtalálod: Törzsvásárlói ajánlatok
Hogy tudod érvényesíteni a termékekre vonatkozó kedvezményeket?
A kedvezmények érvényesítése kétféle képpen történhet.
1. Bizonyos termékek esetében fix összegű kedvezményt biztosítunk. Ezeket, Felhasználói fiókoddal történő belépésedet követően automatikusan látni fogod. Ezen termékek gyűjtötten megtalálhatóak az "Ajánlatok törzsvásárlóknak" menüpont alatt!
2. Amennyiben egy termékre kuponkód vonatkozik, akkor a kosaradnál tudod a kuponkódot megadni a kedvezmény érvényesítéséhez.
Dobozsérült társasjátékok? Honnan tudod meg a sérülés, vagy hiba mértékét? (hozzáadva 2022.06.20.)
Sajnos van az úgy, hogy néhány játék sérülten érkezik meg hozzánk, vagy a raktározás során mi hibázunk és valamilyen sérülés keletkezik a játék dobozán. Ezeket a játékokat a sérülés, vagy hiba mértékétől függően az átlagosnál magasabb kedvezménnyel, értékcsökkent árral forgalmazzuk. Annak érdekében, hogy törzsvásárlóink részére kedvezzünk, ezeket a termékeket az első hónapban csak részükre tesszük elérhetővé, ezzel biztosítva az elővásárlás lehetőségét. Azok a sérült termékek, melyek egy hónapot követően sem kelnek el törzsvásárlóink között, automatikusan bekerülnek a nyilvános termékek közzé a kedvezményes áron.
A dobozsérült termékek esetén a termék adatainál röviden, sárga színnel jelölve rövid leírást találsz a sérülés jellegéről, valamint a termék galériájában az utolsó képek között megtalálod a sérülést/dobozhibát ábrázoló fényképeket is. A képek minden esetben a hírdetett termékről készülnek!
Dobozsérült termékek közvetlen elérése törzsvásárlók részére: Dobozsérült termékek
Mikor és milyen módon kaphatsz egyedi ajánlatot a kiválasztott termékekre? (hozzáadva 2022.09.11.)
Amennyiben csak úgy "habzsolod" a játékokat, te vagy a társaság játék beszerzője és nagy tételben vásárolsz, vagy csak közösen rendelnétek egyszerre a barátaiddal akkor ezt a lehetőséget neked találták ki. Törzsvásárlóink részére egy egyedi ajánlatkérési lehetőséget biztosítunk, amelyel meghatározott értékhatárt meghaladó kosárérték ÉS termék darabszám felett egyedi kedvezményeket, kiegészítő termékeket biztosítunk.
Kérj tőlünk ajánlatot, ha...
- Törzsvásárlói státuszod aktív
- legalább 50.000 Forint értékben található társasjáték a kosaradban; (kiegészítők kivételével pl.: kártyavédő)
- ÉS 3, vagy annál több termék található a kosaradban; (kiegészítők kivételével pl.: kártyavédő)
- ÉS van a kosaradban legalább 1 darab nem akciós termék! (kiegészítők kivételével pl.: kártyavédő)
Amennyiben a feltűntetett kritériumok mindegyike teljesül, úgy nyugodtan kérj tűlünk egyedi ajánlatot a kosarad tartalmára!
Ajánlatkérés lépései:
- Jelentkezz be Törzsvásárlói fiókodba
- Állísd össze a kosaradat (kérünk figyelj arra, hogy a fent említett kritériumok teljesüljenek). Fontos! Ne add le a rendelést.
- Miután összeállt a végleges kosár, küldj részünkre egy e-mailt az info@gamerna.hu címre. Az e-mail ben hivatkozz a regisztráció során megadott nevedre és kérj tőlünk egyedi ajánlatot (lehetőleg a regisztrált e-mail címedről küld el nekünk az e-mailt, ezzel megkönnyítve a kosarad tartalmának ellenőrzését.).
- Miután megkaptuk az ajánlatkérésedet, ellenőrizzük a kosarad tartalmát és válasz e-mailben megküldjük a lehetséges egyedi kedvezmények mértékét. (Maximum 2 munkanapon belül válaszolunk kérésedre).
- Miután ajánlatot kértél, ne módosítsd a kosarad tartalmát a válaszunk megérkezéséig.
MIt jelent a kedvezmény?
A kedvezmény mértéke minden esetben a kosárban található termékek összértékétől, összetételétől, darabszámától és az azokon található kedvezmények mértékétől függ. Értelemszerűen minél magasabb a kosár összértéke és minél kevesebb kedvezménnyel ellátott termék található benne, annál kedvezőbb egyedi ajánlatot tudunk adni. Az ajánlatunk lehet anyagi jellegű (tehát kedvezményesen juthatsz a termékekhez), vagy plusz termékeket, kiegészítőket ajánlunk fel részedre.
Fontos, hogy az ajánlatkérés nem minősül vásárlásnak! Annak elfogadása nem kötelező érvényű!
Milyen nyereményjátékok vannak?
Törzsvásárlóink részére rendszeresen nyereményjátékokat hírdetünk!
A nyereményjáték(ok) részleteiér KATT IDE!
Általános információk
A Törzsvásárlói programban történő részvétel feltételeinek, valamint a program által nyújtott kedvezmények és előnyök módosításának jogát fenn tartjuk! Ezekről minden esetben értesítést küldünk a Törzsvásárlóink részére!
A Törzsvásárlói program 2022.06.10-től visszavonásig érvényes!
Köszönjük, hogy érdeklődtél Törzsvásárlói programunk felől, várunk törzsvásárlóink közzé! :)